„Рефан
България“ с отличие за социална и
публична ангажираност от Forbes Business
Awards 2016
С
поредно голямо отличие започна новата
година за „Рефан България”. Пловдивската
компания получи специална награда за
„Социална и публична ангажираност“
/Social and public engagement/ на шестата официална
церемония Forbes Business Awards 2016 в София хотел
Балкан.
Алпинистът
Боян Петров откри бизнес
събитието, което събра на едно място
предприемачи и техните вдъхновяващи
истории. Той
умело направи паралел между планинските
върхове и върховете в бизнеса.
Независимо
жури излъчи победителите в осем категории
измежду 165 кандидатури, представени от
85 компании.
Това
е четвъртия приз, който Forbes връчва на
известната в цял свят българска козметична
фирма „Рефан България”. То идва след
специалните награди „За развитие на
семейния бизнес“, „За качество“ и за
„Проспериращ и устойчив бизнес“.
През
своята 25-годишна история REFAN
се
превърна в най-красивата
и ароматна визитна картичка на страната
със своите разнообразни,качествени
и близки до сърцата на хората продукти,
основани на природни формули. Компанията
дава възможност на стотици предприемачи
в България и по света да развиват успешен
бизнес с разработения иновативен и
гъвкав франчайз модел, чрез мрежа от
повече от 400 бутика по целия свят.
Успешният бранд е носител на най-престижната европейска награда за качество от Париж от Клуба на Лидерите в световната търговия - Global Trade Leaders’ Club. REFAN е и носител и на Европейската награда за качество и бизнес престиж - Golden European Award - 2016 г.
Специалната награда на Forbes за „Социална и публична ангажираност“ идва при „Рефан България” заради щедрата и постоянна подкрепа, която фирмата оказва във всички материални и духовни сфери на обществения живот - социална, здравна, спортна, културна, образователна. REFAN е носител на наградата за благотворителност „Димитър Кудоглу“, на отличието за най-верен дарител на децата-аутисти – „Малкият принц“, на два приза „Златно сърце“: „За цялостна социална отговорност и благотворителна дейност“ както и „За принос в спорта“.
Kато процент от печалбата благотворителните инициативи на REFAN са много по-щедри от тези на доста по-големи фирми. И макар че това не е инвестиция с парична възвръщаемост, в REFAN са убедени, че печалбата от нея е огромна и че най-безценно е това, което не се измерва с пари.
Няма коментари:
Публикуване на коментар