четвъртък, 6 февруари 2020 г.

Български звезди заедно за Китай (видеа)

Знаменитости отбелязаха Китайската нова година с благотворителна инициатива за китайския народ

Гергана Стоянова и Стефан А. Щерев
Гергана Стоянова и Стефан А. Щерев
Дни след настъпването на най-важния празник в китайския лунен календар Жени Калканджиева, Краси и Димитър Калайджиев от последния сезон на „Фермата”, Стефан А. Щерев, Павел Владимиров, звездата от „Откраднат живот” – Гергана Стоянова, Милена Шаркова, Дони Чачова, Боряна Баташова, изкусният разказвач и пътешественик Маги Гигова, основателят на Банско Джаз Фест – д-р Емил Илиев, журналистът Антон Стефанов, Посолството на Китайската народна република в България, представители на бизнеса, политиката и медиите подкрепиха благотворителна инициатива в помощ на бедстващите хора в провинция Ухан, засегнати от коронавирус.
Мисис България Милена Шаркова, Мисис Баба Вселена Дони Чачова, Ива Екимова и Десислава Бошнакова
Мисис България Милена Шаркова, Мисис Баба Вселена Дони Чачова, Ива Екимова и Десислава Бошнакова
Нашата страна е производител и износител на предпазни и санитарни консумативи, от които в момента има огромна и спешна нужда в Ухан. Ние можем да окажем съдействие и помощ на Китай за ограничаване на заразата сега, веднага. Затова искам да обява старта на национална кампания за спешно събиране на средства и закупуване на медицински и предпазни консумативи, които да се изпратят на бедстващите хора в провинция Ухан.” – заяви в приветственото си слово Влад Гицоайка, официален представител на Маутай за България.
Влад Гицоайка,  Ян Дзиенцюн  и Джи Ла Инг
Влад Гицоайка, Ян Дзиенцюн и Джи Ла Инг
Той допълни, че информацията за набирателната сметка и събраните средства ще публикува ежедневно във фейсбук страницата и сайта на Маутай България https://moutai.bg/.

Той сподели разтърсващата история за пратка до бедстващия Ухан, преминала през множеството препятствия на спрени самолетни полети и осъществена с помощта на бизнес-партньори и частни благодетели.

Към гостите с благодарност се обърна и г-н Ян Дзиенцюн – политически съветник към Посолството на Китайската Народна Република в България.
Към гостите с благодарност се обърна и г-н Ян Дзиенцюн – политически съветник към Посолството на Китайската Народна Република в България.

Към гостите с благодарност се обърна и г-н Ян Дзиенцюн – политически съветник към Посолството на Китайската Народна Република в България.

От името на посолството и хората в засегнатите от коронавируса райони в Китай, бих искал да изкажа искрената си благодарност и уважение към приятелите от всички сфери на българското общество, присъстващи на това събитие. С вашата подкрепа работата по предотвратяване и контрол на епидемиите в Китай няма да бъде самотна борба, а дейност, в която всички ние ще сме обединени и заедно!” – подчерта съветникът и благодари специално на J&M България, за неуморните усилия и съпричастност.

Танц на солидарността изпълниха три от преподавателките в Институт Конфуций.

А вечерта бе потопена в екзотиката на най-мистериозната напитка в света – Маутай. Водещ на събитието беше Ива Екимова.

Ива Екимова и Жени Калканджиева
Ива Екимова и Жени Калканджиева
Посланиците на бранда от Nomadbarman Нели Димитрова и Александър Симеонов пресъздадоха културната интеграция между нациите под формата на коктейл, в който доминиращото присъствие на екзотичната напитка бе обвито в прегръдките на българската роза.

Красиво допълнение към емоционалното събитие бе най-новата козметична линия Pure Gold на Dony Cosmetics, създадени на основата на розово масло и вода и  чисто злато.


Огнената напитка на дипломацията Маутай е символ на качество и престиж в Китай и се разпространява в над 100 страни по света, а от скоро вече и в България.

Високо-градусовият алкохол се произвежда от сорго – вид житна култура, която издържа на засушавания и горещини, може да се отглежда в бедни почви и не съдържа глутен.

Маутай е продукт превърнал се в национален символ за Китай и е най-известната марка байджу. Течният огън е резултат от традиционно производство с вековни традиции. Специалистите откриват над 1 200 аромата в огнения еликсир.
В световен мащаб китайското байджу предизвика истински пазарен бум.
В края на 2019-а година представителите на най-мистериозната азиатска напитка – Маутай се завърнаха от Китай с престижно признание.

J&M получи поредната наградата за „Най-активен дистрибутор”. Огненият еликсир присъства на родния пазар от две години и вече получи втори приз за дистрибуция и популяризиране на китайската култура в България.

Отличието бе връчено на официално събитие в Китай, където бяха поканени представители на бранда от цял свят.

Няма коментари:

Шестима автори в проекта „Колко те харесвам“ в САМСИ

Дългогодишния проект „Автобиография“ на куратора Надежда Джакова продължава с „Колко те харесвам“ “Колко те харесвам” е поетично-ироничен по...