понеделник, 16 юли 2018 г.


REFAN за трети път стана любимата козметична марка на българите

За трета година REFAN стана любимата козметична марка на българите, като за пореден път безапелационно спечели първото място в категория „Козметика“ в конкурса „Любима марка на българския потребител“ 2018. 

Козметичната компания е и сред брандовете, които събраха впечатляващ брой потребителски гласове в хода на гласуването. То продължи повече от месец и се осъществи в три оспорвани кръга, като до финала достигнаха тези марки, които се радват на най-голяма емоционална привързаност и лоялност от страна на потребителите.

От REFAN изразяват искрена и огромна благодарност към всички, които отделиха от времето 
си, за да гласуват и по този начин изразиха своята оценка към компанията и нейните продукти. Българската козметичната марка е на пазара повече от 25 години и е популярна не само у нас, но и по света със своите бутици в 50 държави на 5 континента. Нека припомним, че миналата година REFAN убедително спечели първото мястои в двете категории, в които се състезаваше: „Козметика“ и „Българска марка“, като беше удостоен и със Златен сертификат за получени най-много гласове в хода на класацията. По този начин брандът стана „ЛЮБИМА МАРКА на българския потребител“ за 2017 г.

В класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” тази година взеха участие над 42 200 потребители, които гласуваха в 35 категории, като избираха своите любими марки сред 350 бранда Това е единствената по рода си потребителска класация у нас, в която победителите се излъчват единствено от гласовете на крайните потребители и техните предпочитания.
Любимите маркиза 2018 получиха своето официално признание на тържествена церемония в хотел Арена ди Сердика (зала Амфитеатъра) в София.


Няма коментари:

Икона на Свети Георги Победоносец, предоставена от президента Румен Радев и съпругата му Десислава предизвика фурор на благотворителен бал

  Икона на Свети Георги Победоносец, предоставена от Президента Румен Радев и съпругата му Десислава Радева предизвика истински фурор на бла...