четвъртък, 7 юни 2018 г.

Ирина Белчева стана трета на Mrs. Top of the World




В Рига българката се окичи с короната на Business Women 2018

Мисис България Свят-2017 Ирина Белчева се класира трета на престижния конкурс Mrs. Top of the World в латвийската столица Рига. Нашата представителка получи и титлата  Business Women 2018.

Ирина, която неотдавна нашумя с благотворителната инициатива дами да даряват тоалети за абитуриентки в неравностойно положение развълнувана заяви: "Това да представя България на най- престижния конкурс Mrs.Top of the World  за мен е огромна чест и гордост!


Изключително съм доволна и удовлетворена от голямото признание, с което ме отличиха - Mrs. Top of the World Business Women 2018. И най- важното, че съм в ТОП 3 на Света!!!

Развълнувана и щастлива съм. Много тежка и изпълнена с ангажименти седмица прекарах в Рига. Организацията беше безупречна, но и много динамична! Всеки ден имахме програма, която следвахме точно. 

Сутрин денят започваше от 7:30ч и приключваше около полунощ и дори след това! Много уморително и изтощаващо денонощие, но за сметка на това пълно с големи вълнения и емоции! Едно от най-големите преживявания беше срещата с кмета на Рига и разговора, който проведохме! 

Имах възможността да говоря доста с него и останах очарована от познанията му за България. Аз, разбира се, му разказах много допълнителни исторически, културни и обществени подробности за нашата страна! Той остана възхитен! Също така, гостувах с още 3 от момичетата участнички в конкурса и организатора в едно от телевизионните предавания по Латвийската национална телевизия. 

Имах персонално интервю, на което презентирах филма си за мен и България. 

Третият ден беше посветен на Шоуто на талантите, където представих Тракийската ръченица в национална носия. Танцът беше оценен високо и ме поканиха да го повторя на Големия финал  последната вечер. Много горда съм с това. Снимахме много фотосесии и проведохме редица културно-масови мероприятия!
Беше уморително, но си струваше всяко усилие! Нямам думи да обясня колко емоционално, вълнуващо и бляскаво беше всичко. Впечетлявах се от всеки детайл", завърши Ирина Белчева.

Любопитното при елегантната дама с фигура на стругована статуетка е, че е свалила 60 кг, за да се яви на Мисис България. 34-годишната блондинка е омъжена с две деца и признава, че качила килограмите покрай бременностите, но решила да отслабне по естетически е здравословни причини. В началото на диетата тежала 108 кг. 
Ирина е завършила  "Електроенергетика" и има магистратура по "Бизнес администрация".  Работила е като електропроектант, а в продължение на десет години е главен експерт в Министерството на енергетиката.

Няма коментари:

50 писателски адреси в една книга! Пътеводител из Стара София с Виктор Топалов

  Виктор Топалов води читателите по писателски адреси Виктор Топалов, за когото разказите за Стара София са кауза ще представи новата си кни...