неделя, 19 февруари 2017 г.

Създателят на системата за  самолечение Пайда Ладжин Хончи Шао пред "О!Здравей" по Би Ай Ти 

Чрез шляпане и разтягане се лекуват всички болести





-          Мастер Хончи Шао, вие сте били проспериращ брокер на Уолстрийт и в Хонконгската борса. Как решихте да промените живота си?

- Много просто. Осъзнах, че ако бях продължил да го правя щях да посветя целия си живот на едно нещо – да правя пари. Това би било нелепо. Затова реших да променя съзнанието си и да върша неща ,които ми доставят удоволствие.

-  Как избрахте този път – да издирвате изчезнали по времето на комунизма в Китай древни учения, техники и системи за лечение?

-          Началото не беше този път. Аз се интересувах от култура и история, но си казах „Защо да не напиша книга”?

- И тя се оказа успешен бестселър

-  Без да се влияя от никой друг, аз просто останах у дома и започнах да пиша роман за един инвестиционен банкер.  Историята е измислена, но наистина „Секс и ценни книжа” се продаде доста добре в Китай и в Тайван. 

След това реших да напиша друга книга – за традиционната китайска медицина, защото днес в света  са останали само неколцина, които наистина у познават в детайли. 

Аз направих следващата стъпка – започнах да пътувам в Китай и по целия свят и да издирвам лечители, съхранили древното познание. Те не бяха доктори, а със съвсем други професии, но лекуваха хората много по-добре от повечето дипломирани лекари. Аз ги издирвах за моята книга ,но един от тях ми каза „Защо не опиташ и ти?”. И той ме научи малко на акупресура. При акупунктурата използваш игли, докато при акупресурата – своите пръсти. Беше невероятно. Обучавах се един месец. Първият ми пациент беше възрастен мъж, наполовина парализиран от инсулт. Аз бях гледал какво прави учителя ми, приложих го и след една седмица джентълменът си тръгна сам към къщи. Той беше изпит за мен и моите пръсти.

И вие видяхте чудото наяве?

- Да, беше чудо. След това започнах да уча акупунктура. И в нея станах много добър. Учих един месец и след това изцерих 1 600 души. Всеки ден при мен идваха по 100 човека. 

- Може би сте били лечител в предишния си живот?

- Някои хора го казваха, защото аз наистина бях учил само един месец. Между другото първият ми учител по акупресура беше рибар, а този по акупунктура – инженер. Те нямаха нищо общо с лекарската професия.

- Но може би са пазители на древното познание. Вашата последна, а може би не, кой знае,  система за лечение е Пайда Ладжин – пляскане и разтягане.  

- Но до нея изминах дълъг път. Когато се занимавах с акупунктура и акупресура. Беше наистина страхотно. Идваха все повече и повече хора. Когато излекувах 100 човека, дойдоха хиляда. Щом излекувах хиляда дойдоха десет хиляди. И тогава осъзнах, че това няма да има край. Болните хора да идват при теб не е решение. Тогава си казах „Трябва да има по-добър начин от този. Който да бъде по-лесен и хората да не се нуждаят от професионалисти с дипломи. Много по-просто ще е ако всеки може да го прави. Тогава затворих кабинета си и отново тръгнах на път. При това пътешествие аз открих разтягането и пляскането.

Къде ги намерихте?

-  В интерес на истината, за Ладжин – разтягането  прочетох в една апокрифна книга. Показа ми я моят инвестиционен банкер. Извади я от сейфа си и каза „Може би ще те заинтригува. Страхотна е. Разказва за разтягането”. Мога ли да се запозная с този човек, попитах аз. Да, той е тук, в Хонконг.  Да изучиш разтягането е нещо много просто.

-  И той ви научи?

-  Да, той беше професионалист, но разтягането е много просто.  Аз го изучих, докато вечеряхме с него. Достатъчно е да легнеш на една пейка да си вдигнеш единия крак изправен нависоко, а другият да бъде сгънат на пода, а ръцете изпънати назад. Това е всичко. Нищо повече!
Ла означава да се разтягаш, а Джин – сухожилия и връзки. Това е система от прости ефективни упражнения за разтягане на връзките и сухожилията, които свързват органите и скелета в тялото. Ладжин помага за подреждането на костите по местата им, прави сухожилията гъвкави, премахва блокажите на меридианите и порзовяла правилното протичане на Чи (душата) и кръвта.  Практикуването му лекува заболявания, предизвикани от скъсявяне на тези връзки, най-очевидните болки, засягащи врата, рамената, кръста и краката.

-  Какво казва за заниманията ви майка ви, която е лекар по традиционна, в нашия случай – европейска медицина?

-  Да тя е лекар по западна медицина ,но нейният брат е лекар по традиционна китайска медицина. Той поставя диагноза по пулса, не признава западните лекарства и използва само китайски билки. Много са различни, но аз не съм научил нищо от нито един от двамата. Всичките си умения съм получил от други хора. Още щом започвах, аз реших да не докосвам лекарства, защото са много опасни. Затова реших да направя нещо без медикаменти. Затова целенасочено избрах акупресурата, акупунктурата, а сега ПайдаЛаджин.  При тях не бива да правиш нищо друго, освен да се разтягаш и да се пляскаш. Пляскането го научих от един даоист.

-  Моля, кажете ни тайната!

-  Тайна няма! Тайна е, защото не вярвате.  И ако не повярвате ще си остане тайна завинаги.

-   Ама наистина не е за вярване!

- Но категорично би било наистина добре за хората това да се окаже истина. Например, болката в кръста. Това е една от най-популярните болежки в света. Тя поначало върви в комплект с болки в коленете.  Или пък скованите рамена. Обикновено взимаш лекарства, бият ти инжекции, или с игли при акупунктура.  Има много начини, вкл. и хирургични. 
А при Ладжин не е необходимо да плащаш за нищо. Разбира се, разтягането на пейката е болезнено, но болката върши работа. Дори англичаните имат поговорка „Без болка няма успех”

-   По колко пъти и колко дълго трябва да се разтягаме?

- Зависи от болестта. Обикновено при болките в кръста облекчението идва веднага – 5-10 минути разтягане и болката намалява.

- Казахте, че сте научили лечението с пляскане от един даоист.

-  Когато скитах по света, в будистка планина срещнах един даоист. Това е голяма рядкост. Обикновено в будистка планина има само будисти.  По традиция даоистките монаси са лечители от векове. Те са съхранили едни от най-добрите умения. Той ми показа простият начин – с пляскане и ми разказа една история. Един ден готвачката в манастира се оплакала на даоистки монах, че от години я боли тазът, ходи трудно. Той й казал „Ще те науча как сама да се излекуваш – просто бий шамари на болното място”.  На следващия ден жената отново дошла при него. „Ще ме излекуваш ли. Ама ти не чу ли какво ти казах – пляскай болното място. Ти да не се подиграваш с мен?! Не, наистина можеш да се излекуваш сама. Бий колкото можеш по-силно и по-дълго болното място. Готвачката го послушала. На следващата сутрин тя почукала на вратата на даоисткия монах – била му толкова благодарна. Не вървяла, ами тичала към него.
Така че нещата са много прости.  Моят учител бе разказвал тази история на много, много хора, но всички те са я приемали просто като легенда. Но аз го чух.  Когато се върнах обратно в Пекин, започнах да прилагам пляскането на всичките си пациенти. Болки в кръста, в коленете, схванати рамене... Великолепно изцеление.

-  Но те не ви вярваха?
- Вярваха ми, защото се излекуваха. А и аз комбинирах пляскането с други методи като акупунктура и акупресура.  И пациентите ми казваха, че сигурно се   оздравяването им се дължи на тях. Затова аз казах „Спирам да  прилагам моите умения.
Само ще ви наставлявам да се пляскате сами. И тогава се оказа ,че оздравяват още по-бързо. Тогава си казах „Аз свърших моята работа. Вече ще бъда само учител. Няма да лекувам повече”. Между другото, е опасно да лекуваш, когато не си лекар. А аз не съм. Затова аз само показвам пътя как да се излекуваш сам. А той е прост –  разтягането е много по-лесно от йогата, а пляскането от тай-чи и всякакви други умения. Само трябва да пляскаш болното си място.

- В заключени, всичко от което имаме нужда е един  як шамар?

-  Дори не е нужно да бъде здрава. Достатъчно е нежно да пляскате лактите или коленете си за имуностимулиране

-  Силата в зависимост от болестта ли е?

-  Можете да засилвате постепенно. Вие се фокусирате върху болката. Но тя, всъщност,  е хубаво нещо. Първо, чрез болката диагностицирате вашия проблем.  Ако се шляпате лекичко, не ви боли, ако е по-здраво -  ви заболява. Същото е и с болестта, ако не ви боли, значи сте здрав. Щом ви боли, значи имате проблем.  

-  Нека уточним. Трябва да шляпаме единствено  болното място ли?

-  Да. Всъщност, понякога дори не знаете, че имате болно място. Когато пляскате върху лактите и коленете, върху горната част на дланите, на сгъвката на ръцете, на стъпалата... Това са местата, които наричам „ключови”.  Пляскането по тях се използва срещу всякакви болести.

-  Но ако имам проблеми със сърцето, по гърдите ли трябва да се бия?

- Не, трябва да се пляскате по сгъвката на ръката.  Защото по вътрешната страна на ръката вървят меридиани.  Нека да обясня накратко какво е това.  За европейците е трудно да разберат системата на меридианите.  А тя за китайците е както чакрите при индийците. Меридианите са каналите, по които се движи енергията. Когато меридианите са блокирани, значи сте болни.  Всички болести идват от блокирани меридиани. Ако премахнете блокадата,  изцерявате болестта. Много е просто! Името на болестта няма никакво значение. Най-важна е блокадата на меридиана. По вътрешната страна на ръката вървят три меридиана – на сърцето, на белите дробове и на перикардия. Когато започнеш да шляпаш на сгъвката на ръката, там се появава зачервяване. На китайски думата за това явление е Ша.

(Започвам да се пляскам по ръката)

Точно така. Сега ще видите  Ша.

-  И какво се случва?

- Продължавайте още няколко минути и ще усетите разликата.

- Добре, ще продължавам да се пляскам, докато си говорим.

- Продължавайте да го правите и ще видите. Ще се появи зачервяване, което на китайски се казва Ша, а означава че излизат отровите в кръвта ви. Пляскайки се, вие се детоксикирате. Като го правите няколко минути и нищо не се появи, значи здравето ви е отлично.

- Но е доста болезнено.

-   Болката също е симптом. Ако усещаш болка, значи имаш проблем. Ако не усещаш – всичко ти е наред.

-  От 2016 година вашата система за самолечение вече е легална в Китай...

- Тя е легална навсякъде по света, защото не е медицинска система.

- Видяхте ли

- Какво се случи

- Продължавайте да пляскате.

-  Когато аз ви пляскам по ръката, нищо не се случва, но когато вие го правите всички боклуци, отрови и токсини излизат навън.  И това също е форма на поставяне на диагноза, защото болката и цветът на петното показват каква е болестта.

-  Нямате ли си проблеми с големите производители на лекарства и скъпите клиники, защото вашата система е много проста и напълно безплатна.

-  В началото западните лекари никак не ме харесваха. После и китайските лекари започнаха да не ме харесват.

Мога ли няколко минути и аз да ви пошляпам?  И ще видите още по-голяма разлика.

- Малко по-болезнено е.

-  Да, малко по-болезнено, но ще видите промяната. Цветът ще става все по-тъмен и по-тъмен.

-  И какво означава това?

-  Вижте цвета и ще разберете болестта. Ще ви покажа всичките ви блокажи. Колкото по-тъмно става, толкова повече  клони към болестно състояние.
Не изпадайте в паника. Имаме добра новина. А тя е, че болестта на педа от небето,  ами е във вашето тяло. Дори да има някакви отрови, те са вътре във вас и могат да бъдат извадени. Колкото повече се пляскате, толкова повече те ще напускат тялото ви.
Щом излязат тъмните петна, ще бъдете здрави.

-  Благодаря за лечението









  




Няма коментари:

50 писателски адреси в една книга! Пътеводител из Стара София с Виктор Топалов

  Виктор Топалов води читателите по писателски адреси Виктор Топалов, за когото разказите за Стара София са кауза ще представи новата си кни...