сряда, 17 януари 2024 г.

CELESTYAL развива бранда, разширява двойно маркетинг екипа си

 CELESTYAL развива бранда, разширява двойно маркетинг екипа си

CELESTYAL развива бранда, разширява двойно маркетинг екипа си

Celestyal обяви плановете си да разшири двойно екипите си за маркетинг и комуникации с шест нови попълнения. Решението идва като част от допълнителна инвестиция от 2.5 млн. евро, която ще подкрепи цялостното развитие на бранда през 2024 г. и ще засили посланието за „създаване на незабравими моменти както на борда, така и на сушата“.

„Рядка възможност е да получиш подкрепа да развиваш бранд, който има опита на Celestyal, но също така и жаждата за нови предизвикателства, присъща на стартираща компания.“, заяви Анна Грегъри – вицепрезидент „Бранд и потребителско изживяване”.

„Изцяло фокусирани сме върху мисията ни да изграждаме незабравими моменти. Познаваме клиентите си и добре знаем как да запазим това, което ни прави уникални. Искаме да свързваме нашите гости с истински моменти на откривателство, както и да се уверим, че търговските ни партньори разбират продукта ни. Въпреки че не сме най-голямата туристическа марка, нашата цел е да предложим изобилие от възможности на туристическите агенти и да бъдем най-добрите бизнес партньори.“

Новите попълнения в екипа на Celestyal ще бъдат на следните позиции: специалист „Търговски маркетинг“ за Европа и Южна Америка; мениджър „Връзки с обществеността“, развиващи се пазари; Главен копирайтър, мениджър „Социални медии“; две позиции в областта на бранд и потребителското изживяване.

Новината пристига веднага след като Celestyal назначи Себ Пелис на новосъздадената длъжност специалист „Търговски маркетинг” за Великобритания и Австралия.

Celestyal също съобщи, че ще разшири двойно и търговския си екип във Великобритания с нови 4 назначения през 2024 г.

За Celestyal

Celestyal бързо изгради репутацията си и спечели признание като избор номер 1 за пътувания до гръцките острови и не само благодарение на своя опит в региона и на изключителното гостоприемство, което гостите получават на борда. Компанията управлява два кораба за пътувания в региона, а по-малкият им размер предоставя истинско и уединено преживяване за пътниците.

Философията на компанията е изградена върху уникалното гръцко наследство, което съчетава гостоприемство с истинско сливане с атмосферата на дестинациите и осигурява автентично преживяване за цял живот, както на борда, така и на сушата.

Няма коментари:

CODE HEALTH TV казва: „Благодарим ви, че ви има!“ за втора поредна година

  За втора поредна година CODE HEALTH TV казва: „Благодарим ви, че ви има!“ Българската здравна телевизия събира медицинския, здравен и фарм...