Celestyal обяви плановете си да разшири двойно екипите си за маркетинг и комуникации с шест нови попълнения. Решението идва като част от допълнителна инвестиция от 2.5 млн. евро, която ще подкрепи цялостното развитие на бранда през 2024 г. и ще засили посланието за „създаване на незабравими моменти както на борда, така и на сушата“.
„Рядка възможност е да получиш подкрепа да развиваш бранд, който има опита на Celestyal, но също така и жаждата за нови предизвикателства, присъща на стартираща компания.“, заяви Анна Грегъри – вицепрезидент „Бранд и потребителско изживяване”.
„Изцяло фокусирани сме върху мисията ни да изграждаме незабравими моменти. Познаваме клиентите си и добре знаем как да запазим това, което ни прави уникални. Искаме да свързваме нашите гости с истински моменти на откривателство, както и да се уверим, че търговските ни партньори разбират продукта ни. Въпреки че не сме най-голямата туристическа марка, нашата цел е да предложим изобилие от възможности на туристическите агенти и да бъдем най-добрите бизнес партньори.“
Новите попълнения в екипа на Celestyal ще бъдат на следните позиции: специалист „Търговски маркетинг“ за Европа и Южна Америка; мениджър „Връзки с обществеността“, развиващи се пазари; Главен копирайтър, мениджър „Социални медии“; две позиции в областта на бранд и потребителското изживяване.
Новината пристига веднага след като Celestyal назначи Себ Пелис на новосъздадената длъжност специалист „Търговски маркетинг” за Великобритания и Австралия.
Celestyal също съобщи, че ще разшири двойно и търговския си екип във Великобритания с нови 4 назначения през 2024 г.
За Celestyal
Celestyal бързо изгради репутацията си и спечели признание като избор номер 1 за пътувания до гръцките острови и не само благодарение на своя опит в региона и на изключителното гостоприемство, което гостите получават на борда. Компанията управлява два кораба за пътувания в региона, а по-малкият им размер предоставя истинско и уединено преживяване за пътниците.
Няма коментари:
Публикуване на коментар