Събитието се състоя на 07 юли, вторник, от 17:00 часа в „Зала в парка“, НДК. Водещ бе Магдалена Гигова
Резултатите от проекта бяха представени от Анна Портарска от Фондация „Образователно сътрудничество“ и от Десислава Боянова от United Partners. За Кохезационната политика на ЕС в България и интересни проекти разказаха още Пепа Пенева от фондация „Open Space” и Сава Ташев, учител по английски език, алум на програма „Заедно в час“ от 97 СУ „Братя Миладинови“.
Пътуващият журналист Магдалена Гигова показа нагледно как да разказваме истории по интересен и завладяващ начин.
По време на събитието бяха наградени и участниците, спечелили играта #VoxPopuliContest в рамките на проекта. Трима млади хора, които участваха най-активно в кампанията, отиват на пътешествие до сайтове, финансирани от ЕС в България.
На финала на събитието студенти-доброволци от Танзания, Южна Африка и Уганда от фондация Open Space изнесоха музикална програма, в която пяха дори и на български.
Проектът „Кохезионната политика на ЕС в България – Vox populi“ е финасиран от ЕС чрез Главна дирекция „Регионална и селищна политика“ с договор №2018CE16BAT126 и има за цел да подчертае ролята на кохезионната политика на ЕС за устойчиво развитие на всички български региони и повиши обществената информираност за въздействието на проектите, финансирани от Структурните фондове на ЕС.
В продължение на година анализирахме, разказвахме и популяризирахме конкретни резултати от реализирани европейски проекти в България по иновативен начин, като се фокусирахме върху ангажирането на широка аудитория чрез „разказване на истории„ как Кохезионната политика на ЕС е помогнала на хора да си намерят работа, да подобрят своите знания и умения, да осигурят адекватна грижа за нуждаещи се в затруднено положение, да обменят опит в друг град или държава, да развият бизнес или как се е подобрила инфрастурктувата или качеството на водата и въздуха.
Извършихме анализ на отразяването на Кохезионната политика на ЕС в българските медии и подбрахме десетте теми, които най-много вълнуват аудиторията. Анализът и подбраните теми бяха отправна точка за стратегическата рамка, в която развихме цялостната комуникационна кампания.
Организирахме две работилници с участието на международни експерти и студенти от последен курс специалност „Журналистика“ от български университети. След като преминаха обучение, с помощта на експертите, студентите разказаха и визуализираха историите по разбираем, интересен и привлекателен за аудиторията начин.
Съдържанието, което се генерира по време на работилниците, е събрано и публикувано на иновативна уеб страница на адрес https://vox-populi.prowly.com/
Интензивно популяризирахме съдържанието на уеб страницата, чрез геймифициран формат на кампания с обявена награда, чрез която участниците бяха мотивирани не само да четат, но и да участват и да споделят историите, които харесват и да ги публикуват и коментират в собствените си социални мрежи.
За United Partners:
United Partners е една от първите български специализирани комуникационни агенции, която предлага пълно обслужване в сферата на интегрираните маркетингови комуникации.
През годините United Partners печели многобройни отличия от конкурси в сферата на комуникациите, сред които златната награда на IPRA в категория „Най-добра корпоративна PR кампания” с проекта “BGTeen.info”, реализиран за Procter & Gamble и „Най-добра международна PR кампания от агенция“ за работата по проекта EE MUSIC (Energy Efficient Music Culture).
За Фондация „Образователно сътрудничество“:
Фондация „Образователно сътрудничество“ (www.ecf.bf ) е българска неправителствена организация, създадена през м. юни 2001г. Има значителен опит като водеща и партньорска организация в множество проекти и инициативи на
национално, регионално, европейско и международно ниво в областта на образованието, личностно и професионално ориентиране , младежки политики, училищни и извънучилищни дейности, политики на ЕС.
За проекта:
Проектът „Кохезионната политика на ЕС в България – Vox populi“ е финасиран от ЕС чрез Главна дирекция „Регионална и селищна политика“ с договор №2018CE16BAT126.
Той има за цел да подчертае ролята на кохезионната политика на ЕС за устойчиво развитие на всички български региони и да повиши обществената информираност за дългосрочното въздействие на проектите, финансирани от Структурните фондове на ЕС. Бенефициент по проекта „Кохезионната политика на ЕС в България – Vox populi“ е Юнайтед Партнърс ЕООД. Изпълнява се в партньорство с фондация „Образователно сътрудничество“ и е с продължителност 12 месеца.
Няма коментари:
Публикуване на коментар