Подкрепата
на млади таланти – фирмена мисия на „Рефан България“
Част от фирмената политика на българския козметичен бранд „Рефан България“ е да инвестира в младите хора, за да могат те да развиват своите умения, таланти и потенциал в различни области. И макар че това не е инвестиция с парична възвращаемост, от фирмата са убедени, че печалбата от нея е огромна и че най-безценно е това, което не се измерва с пари.
През годините REFAN убедително доказа,
че е социално ангажирана компания и да се даде възможност на деца и младежи за
изява на своите заложби и качества е мисия, за която се работи активно и
целенасочено.
REFAN с готовност се включи в многобройни и разнообразни инициативи от областта на спорта, културата и изкуството и поредно доказателство за това еподкрепата на няколко събития от есенния календар, проведени в столицата.
Изданието на открития международен танцов фестивал „SOFIA OPEN DANCE FESTIVAL” се
проведе за втори път и даде възможност на 100 танцови двойки от 13 държави да
премерят сили в латиноамериканските и стандартните танци. В IV-тия Международен
и държавен турнир по художествена гимнастика "Дънди Бейби Къп",
подкрепен отново от REFAN, се включиха 215 деца до девет години и той се
превърна в истински красив празник за най-малките гимнастички, техните
треньорки и родители.
Международният фестивал „Кръстопът на музите“, който има за
цел откриване и развиване на талантливи деца от цялата страна, се състоя за
дванадесети път в направления музика, танци и лирика. Негов организатор е
Арт компания „Нови звезди“,която осъществи и проведения през лятото световен
фестивал за красота, таланти и мода "Prince & Princess of the
World" 2016 . И двата фестивала бяха подкрепени от REFAN.
Макар и от различни сфери, тези събития са обединени от огромното желание на организаторите им да дадат шанс на децата -гимнастички, танцьори, певци и таланти - да се изявят и да стават все по-добри в своята сфера. За да стане това факт обаче са необходими социално отговорни фирми като REFAN,които да протегнат ръка за подкрепа и да докажат, че в днешното материализирано общество благотворителността е активна позиция, а не древна благородническа титла.
Няма коментари:
Публикуване на коментар