Тайната е разкрита! Българките искат да са блондинки!
Класацията dm топ 10 е базирана върху продажбите на над 20 милиона дрогерийни стоки. Нашенците вече наблягат на шампоани, паста за зъби и бои за коса
Ана Драганова и Евелина Великова от dm България
Най-често купуваните дрогерийни стоки от българите са шампоани, боя за коса и паста за зъби. Това показва новото издание на класацията „dm топ 10“. Проучването, направено сред над 20 милиона продукта за последната финансова година показва, че сред предпочитаните дрогерийни стоки са именно тези три продукта.
Като „дрогерийни“ се определят продукти за лична хигиена, козметика, за бебето, за домашните любимци, за почистване на дома, за здравословен начин на живот като био храни, натурална козметика, хранителни добавки и други. Най-широко застъпени в класацията са продукти за личната хигиена като шампоани, пасти за зъби, душ гелове и други.
Те заемат 5 от 10-те топ позиции. Козметиката е представена от боя за коса, грим за очи и лакове и продукти „Грижа за ноктите“. В класацията присъстват и бебешки кърпички и готови напитки.
Класацията сочи, че най-предпочитаната боя за коса сред дамите е цвят „Много светло рус“ на цена 3-5 лева. Данните на най-голямата дрогерийна компания в България показват, че клиенти на веригата са най-често дамите. Това се потвърждава и от данните на класацията „dm топ 10“, в която присъстват основно продукти за дамската аудитория. Наблюденията на компанията са, че постепенно се увеличава делът на господата, пазаруващи дрогерийни стоки, което е възможно да доведе до промяна в търсенето на дрогерийни стоки.
Българите държат и на красивата си усмивка и затова отделят сравнително високи суми за пасти за зъби. Победителят в този сегмент е на цена 5-6 лева.
Най-новите продуктови линии за компанията са био и натуралните продукти. Развитието им е в отговор на все по-голямото търсене от страна на хората, които искат да живеят по-здравословно. Това означава не само промени в навиците на хранене и търсенето на храни с доказан биологичен произход, но и по-добра грижа за тялото чрез използването на натурална козметика и стремеж за опазване на околната среда чрез употребата на щадящи природата препарати.
В магазините на dm присъстват около 270 био и натурални продукта. Сред тях са сокове; напитки от ориз, кокос, овес, спелта и други; био мляко, чай, ядки, захар, оцет, брашна, ориз, паста, сосове, пастети, зърнени закуски, плодови пюрета, кафе, шоколад и така нататък. Предлагат се и над 100 био бебешки пюрета. Над 50% от тях са от собствените марки на концерна dmBio и babylove. dm България предлага и над 220 продукта натурална козметика. Те са както от собствената марка на компанията alverde, така и от най-реномираните европейски производители на козметични продукти.
Във връзка с новото издание на класацията „dm топ 10“ Евелина Великова, прокурист на фирмата в България, заяви: „Като лидер на пазара на дрогерийни стоки в България ние разполагаме с много информация за търсенето на българите. Целта на класацията е на базата на опита и предпочитанията на клиентите ни, да помогне на всеки да се ориентира по-лесно в разнообразието от над 14 000 дрогерийни стоки, които предлагаме в нашите магазини.“
Те заемат 5 от 10-те топ позиции. Козметиката е представена от боя за коса, грим за очи и лакове и продукти „Грижа за ноктите“. В класацията присъстват и бебешки кърпички и готови напитки.
Класацията сочи, че най-предпочитаната боя за коса сред дамите е цвят „Много светло рус“ на цена 3-5 лева. Данните на най-голямата дрогерийна компания в България показват, че клиенти на веригата са най-често дамите. Това се потвърждава и от данните на класацията „dm топ 10“, в която присъстват основно продукти за дамската аудитория. Наблюденията на компанията са, че постепенно се увеличава делът на господата, пазаруващи дрогерийни стоки, което е възможно да доведе до промяна в търсенето на дрогерийни стоки.
Българите държат и на красивата си усмивка и затова отделят сравнително високи суми за пасти за зъби. Победителят в този сегмент е на цена 5-6 лева.
Най-новите продуктови линии за компанията са био и натуралните продукти. Развитието им е в отговор на все по-голямото търсене от страна на хората, които искат да живеят по-здравословно. Това означава не само промени в навиците на хранене и търсенето на храни с доказан биологичен произход, но и по-добра грижа за тялото чрез използването на натурална козметика и стремеж за опазване на околната среда чрез употребата на щадящи природата препарати.
В магазините на dm присъстват около 270 био и натурални продукта. Сред тях са сокове; напитки от ориз, кокос, овес, спелта и други; био мляко, чай, ядки, захар, оцет, брашна, ориз, паста, сосове, пастети, зърнени закуски, плодови пюрета, кафе, шоколад и така нататък. Предлагат се и над 100 био бебешки пюрета. Над 50% от тях са от собствените марки на концерна dmBio и babylove. dm България предлага и над 220 продукта натурална козметика. Те са както от собствената марка на компанията alverde, така и от най-реномираните европейски производители на козметични продукти.
Във връзка с новото издание на класацията „dm топ 10“ Евелина Великова, прокурист на фирмата в България, заяви: „Като лидер на пазара на дрогерийни стоки в България ние разполагаме с много информация за търсенето на българите. Целта на класацията е на базата на опита и предпочитанията на клиентите ни, да помогне на всеки да се ориентира по-лесно в разнообразието от над 14 000 дрогерийни стоки, които предлагаме в нашите магазини.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар