Компаниите бяха наградени на специална церемония в InterContinental Sofia на 29 април
На специална Церемония по награждаване бяха отличени победителите за иновации и цялостно представяне в международния конкурс „Избран продукт на годината“. Провеждан в над 45 държави по света, той насърчава продуктовите иновации, а основен участник в процеса по присъждане на отличията в различните категории са потребителите.
Проучването на тяхното мнение се провежда от Treetz, с одит от Deloitte, чрез онлайн гласуване измежду 5 000 респондента.
Тази година победителите за България са осем, отличени в три основни групи – “Избран продукт на годината”, “Избран продукт на годината собствени марки” и “Бранд на годината”.
Те получиха своите награди на 29 април 2025 г. в InterContinental Sofia.
Избран продукт на годината – Бира Madri Excepcional
Избран продукт собствени марки – Ядки Nice bites, Billa
Избран продукт собствени марки – Едросмляна лютеница пикантна, Брей!, Kaufland
Избран продукт собствени марки – Вита баница с тиква замразена, Брей!, Kaufland
Избран продукт собствени марки – Сок от ябълка 100%, Брей!, Kaufland
Бранд на годината – Леко, Оргахим
Бранд на годината – Артекс
Бранд на годината – София Ринг Мол

Събитието се проведе под формата на галавечеря, а за изисканото меню се погрижи шеф Димитър Бояджиев, главен готвач на InterContinental Sofia.
Присъстващите бяха приветствани от новия генерален мениджър на петзвездния хотел – Абубак Ену.
Специални гости на вечерта бяха членовете на Експертния комитет на конкурса, които връчиха наградите. Експертите в различни области, които удостоверяват резултатите, са:
Боряна Бъчварова, редактор, „Капитал“ и capital.bg
Доника Ризова, журналист, писател, комуникационен директор на “Сдружение за модерна търговия”
Катя Джатова, главен редактор, списание „Прогресив“
Яна Иванова, изпълнителен директор на сдружение “Храни и напитки България”
Георги Руйчев, изпълнителен директор на “Български форум на бизнес лидерите”
Свилен Стрезов, председател на “Българска асоциация на рекламодателите”
Кристиян Постаджиян, Заместник-ректор по учебната дейност, щатен преподавател в департамент “Кино, реклама и шоубизнес, Нов български университет
Освен отличието за иновации, всички победители получават доклад за проведеното маркетинг изследване на потребителското мнение – изготвен от Treetz с одит от Deloitte и правото да използват логото „Избран Продукт / Бранд на Годината“ във всички свои кампании за следващите 12 месеца.
Процесът по кандидатстване за “Избран продукт на годината” за 2026 г. ще бъде отворен на 20 май 2026 г., а повече за него можете да научите на www.poybulgaria.com.
За още информация последвайте „Избран продукт на годината“ в социалните мрежи:
Няма коментари:
Публикуване на коментар