Световната премиера на „Call of Duty: Modern Warfare III“ е на 10 ноември, като ранният достъп до кампанията е факт от 2-ри ноември
Юлиан Костов участва и в юбилейния трейлър на играта наред с рапърите 21 Савидж, Сентрал Си и NBA звездата Девин Букър
По време на рекламната кампания образа на Юлиан Костов се появи в Лондон, Ню Йорк, Берлин, Амстердам, Лос Анджелис, Торонто, Лас Вегас и много други
Поредицата екшън игри влезе в рекордите на „Гинес“ за най-много продажби в жанра си
На кастинг с няколко хиляди актьора от цял свят, българинът бе избран за ролята на лидера на руските ултранационалисти Владимир Макаров, който след дълго отсъствие се завръща в най-новата част от поредицата – „Call of Duty: Modern Warfare III“.
Един от емблематичните злодеи в гейминга – Макаров е познат герой от първата трилогия от периода 2007-2011 г. Поредицата (FPS) екшън игри е в рекордите на „Гинес“ за най-много продажби в жанра си и е един от най-успешните гейминг франчайзи.
Освен в предстоящата кампания, Костов е главно действащо лице в редица трейлъри, излезли в последните месеци преди премиерата на заглавието, като общия брой гледания с негово участие в Youtube надхвърлят 83 милиона.
Трейлърът, който представя завръщането на Макаров, изигран от Костов, в дните след премиерата бе „N1 trending в YouTube“ в целият свят с над 16 милиона гледания – повече от трейлърите на някои Марвел сериали.
Юлиан е главният антагонист в сингъл плеър кампанията на самата игра, а освен това в мулти-плеърът, геймърите ще имат възможност да изберат неговия образ (skin) в ролята му на Макаров и да се сражават. Кампанията представлява серия от мисии, след които следват фотореалистични филмови сцени с участието на актьорите, като общата им дължина възлиза на почти един час.
Вкарването на образа на Юлиан Костов и другите актьори в играта е сложен технологичен процес, наречен „Performance Capture“ или улавяне на движението на тялото, изиграването на лицето и запис на гласа – част от новото поколение гейминг изживяване, което представлява заснемане на хора, животни или предмети и интегрирането им в дигитален формат.
Тъй като завръщането на Макаров съвпада с 20-тата годишнината на играта, и това, разбира се, не е случайно, Юлиан бе поканен да участва и в юбилейния трейлър, където получи възможността да работи заедно с едни от най-известните рапъри и спортисти в света.
А именно: 21 Савидж, Сентър Си, NBA звездата Девин Букър, режисиран от самият Дейвид Лийч, популярен с режисурата си на американския нео-ноар екшън трилър „Джон Уик“. Джейсън Стейтъм, Гари Олдман, Майкъл Кийтън, Рей Лиота, Айс Кюб, Кевин Спейси, Джон Малкович и много други холивудски звезди пък са имали роли в едноименната игра.
Целият процес по заснемането на българския актьор за играта и трейлърите му отнемат половин година и осем посещения в Лос Анджелис, където е основната локация, както и няколко пъти присъствие в Лондон и Будапеща.
По време на рекламната кампания на „Call of Duty: Modern Warfare III“, Юлиан Костов, в образа на персонажа си Владимир Макаров, се появи на някои от най-емблематичните локации в световните столици Лондон, Ню Йорк, Берлин, Амстердам, Лос Анджелис, Торонто и много други.
Най-иконичното място, на което ликът на българина изгря бе именно Таймс Скуеър в Ню Йорк, а наскоро се появи и цяла аудио-визуална инсталация пред виенско колело в Лондон – London Eye, както и на технологичното чудо Сферата в Лас Вегас.
Интересен факт около сценичната подготовка на актьора е, че за изобразените върху тялото му специфични татуси дълго време е работил със експерт-татуист, специализиран в историята на руските затворнически татуси.
Друга сензационна подробност около участието на Костов е, че той се появи като персонажа си Макаров и в музикален клип на южноамериканския рапър Песо Плума, чийто последен хит има над 400 милиона гледания в YouTube. Пикантна подробност за Плума е, че наскоро бе обявен за персона нон грата от един от мексиканските наркокартели, явно засегнати от текстовете му.
Оригиналната трилогия Modern Warfare излиза в периода 2007-2011 г. и до днес е пример за увлекателна история в екшън игра, изпълнена с опитите на специални част от целия свят да спрат глобални заплахи.Като една от най-популярните игри на всички времена, Call of Duty има повече от 400 милиона продажби за времето от 20 години на своето съществуване. В края на 2020 година компанията, която притежава играта обяви, че приходите ѝ генерирани от продажби възлизат на 27 милиарда щатски долара, което прави Call of Duty сравнима с някои най-големите медийни франчайзи в света.
Само преди месец играта счупи още един рекорд в гейминг индустрията. Антимонополната комисия във Великобритания разреши на „Microsoft“ да придобие „Activision Blizzard“ – студиото, което стои зад „Call of Duty“, срещу 69 милиарда долара.
Световната премиера на „Call of Duty: Modern Warfare III“ се очаква да бъде на 10 ноември тази година, налична за PC, PlayStation 4/5, Xbox One и Xbox Series X/S.
Няма коментари:
Публикуване на коментар