понеделник, 3 юли 2023 г.

Био наградите отидоха при 30 малки производители



30 малки производители  с отличия от Био Наградите.

Раздадоха първите по рода си в България Био/Натурални награди Be Green, Be Bio, които са част от традиционните призове Bright Awards

„В продължение на месец медии и доволни клиенти номинираха различни брандове, те минаха бройката 80 и беше ужасно трудно на журито да ги сведе до 30. За наградите не се дължаха абсолютно никакви такси, те са безплатни и заобиколени от аромата на рози в Ботаническата градина, ще разберем кои са късметлиите в 12-те категории“, каза от сцената водещата и лице на БНТ1 Йоанна Драгнева.

Събитието отличи най-успешните, най-иновативните и най-вдъхновяващите био и органик компании и марки в страната.

„Тази година подкрепяме жени с репродуктивни проблеми, един толкова важен и наболял въпрос в България, където повече от 200 000 жени имат нужда от инвитро процедури“, допълни Йоанна.

В категорията Хранително-вкусова промишленост победителите са: Health Factory – за натуралните им сурови десерти, Trastena – за виното от 100% био малини, Balevski&Kirov за мармалада им от 100% биологична шипка, Бялата вода, заради най-ценната й характеристика – съдържанието на сребро, натуралните Olive oil Sommelier от Accademia Italiana della Cucina.

Статуетките бяха връчени от водещата на Покана за пътуване на БНР и собственик на сайта Дромомания Магдалена Гигова.

В категорията Козметика статуетките поднесе главната редакторка на Woman.bg Цвета Герчева, а късметлиите са:

30 малки производители  с отличия от Био Наградите.
30 малки производители  с отличия от Био Наградите.

100%-вата Органик бебешка козметика на Mama Derm, Aniseed ltd. взе награда за  уникалните билкови спиртни извлеци, InaEssentials бе отличена за тяхната така популярна Био лавандулова вода, а Cincinion /Синсиньон/ за крема им от хайвер на охлюви.

В категория Енергийна Ефективност наградите връчи директорът реклама на медийна група Уебграунд Димитър Лазаров.

Първият приз отиде при единственият консултант в България по енергийна ефективност ECO GLOBE и адвокат Биляна Тончева.

30 малки производители  с отличия от Био Наградите.
30 малки производители  с отличия от Био Наградите.

Българската компания, производител на зарядни станции за електромобили Smart electric tech Ltd.  е другият призьор в категорията Енергийна ефективност.

В категория Строителство, Архитектура и Дизайн със статуетки си тръгнаха Home Lovely Home за тяхната ландшафтна архитектура и Puerta Verde за енергоефективен дом сред природата статуетката.

Призовете им бяха дадени от филмовия и телевизионен продуцент, и ко-водещ на предаването Седмицата с Нина и Зий по ТВ България 24  Зий Ребело.

Тримата победители в категорията Дом/Градина бяха наградени от главната редакторка на Столица.бг Александра Никова.

30 малки производители  с отличия от Био Наградите.
30 малки производители  с отличия от Био Наградите.

Първият приз отиде при OneEco за техния екологичен прах за пране. Повелителката на цветята Йоана Томова взе приз за нейния красив градински център. Със статуетка си тръгнаха и Home of Wool за естествените им вълнени матраци.

В категория Автоиндустрия на HAVE CARS за електрическата кола Тесла статуетката  им поднесе журналистката от здравната телевизия Код Хелт Евелин Попадийна.

30 малки производители  с отличия от Био Наградите.
30 малки производители  с отличия от Био Наградите.

В категория START UP победителите бяха двама и наградите им ги връчи редакторката на информационна агенция Блиц Анелия Попова.

Първата статуетка отиде в ръцете на Рематрак  – за рециклиране на матраци. Вторите победители в категория START UP бяха MDBeauty Skin Excellence за тяхното уникално, иновативно веган глазиращо олио за устни.

Призовете в категория  Фермерство връчи изпълнителната директорка на телевизия България 24 и телевизионна водеща Светослава Рудолф.

За полезните и много вкусни био плодове и зеленчуци Био ферма „Софина“ си спечели статуетка в тази категория. Пчелен Свят и техният 100% натурален мед спечели приз на пчелар номер 1 у нас Любомир Любомиров. Ферма Гoрата също получи статуетка за разработеното от тях свободно пасищно животновъдство.

В категория Здраве призовете поднесе водещата на предаването Рефреш за Здраве по телевизия Евроком Силвия Чалъкова.

Лековитите билкови мехлеми на Билкова лечебница им донесе статуетка в тази категория. The green bear бяха наградени за чайовете Slim Bear detox tea.

Главната редакторка на медията Езда Прес Екатерина Дончева  връчи статуетките в категория Туризъм.

Първият приз отиде при състезателката по конна езда и любимка на царското семейство Йонка Максимова  и нейната конна База “Макс” в град Нова Загора. Втората статуетка  получи фермата за туризъм Lavender World, едно уникално място за снимки, разходки и аромат на лавандула.

Рокси Рок от най-голямата медийна ФБ страница ХайЛайф  връчи два приза в категория Търговия. Първият бе за Green Master, а вторият за TianDe България.

Водещата на „Закона и Темида“ и „Радио Кафе“ по Българското Национално Радио Анелия Торошанова поднесе статуетките на последните двама призьора.

Дизайнерката AXEL HARDY получи статуетка в категория Мода за създадената от нея Еко колекция. А победителката в категория Кауза стана Ваня Иванова за нейната инициатива Сърце в зелено, която дотолкова увлече хората, че се превърна във фестивал.

Церемонията нямаше как да се осъществи без спонсорската подкрепа на TianDe България – корпорация за красота и здраве – единствените продукти, произведени по древни тибетски рецепти, които съчетават мъдростта на изтока и силата на природата с най-модерните научни технологии.

Аптеки 36.6 присъстват на Пловдивския пазар повече от 20 години. Това е аптечната верига с най-голям брой търговски обекти в града под тепетата, а онлайн ап­тека 366.BG е сред водещите сайтове в бранша.

Козметика Христина е не само козметичен бранд, а историята на една жена, която има страст към ароматерапията, събирането и познаването на билките и стремеж да създава красота и да съхранява младостта. Днес Христина е българска компания производител на натурална козметика, разполагаща със собствена производствена база и предлагаща повече от 500 ефективни продукти.

Също така Балевски и Киров, Грийн Мастер, Икаров, One Eco, Мама Дерм, водата White water, виното Верано Азур, натуралните плодови вина на Трастена, Мултивизия и Сватбено кафе.

Главен организатор на събитието е Балканска Медийна Асоциация с подкрепата на повече от 20 медии.

А именно: телевизиите България 24, Евроком, Код Хелт,  Българското Национално Радио, вестниците Стандарт, Труд, Телеграф, онлайн медиите pik.bg, епицентър бг, blitz.bg,  woman.bg, Столица.бг,  actualno.com, bnews.bg, дромомания.бг, blife.bg, sofiainfo.bg, temida.tv, investbuild.eu и най-голямото ФБ списание HiLife във Фейсбук.

Няма коментари:

Шестима автори в проекта „Колко те харесвам“ в САМСИ

Дългогодишния проект „Автобиография“ на куратора Надежда Джакова продължава с „Колко те харесвам“ “Колко те харесвам” е поетично-ироничен по...