Дами от 25 страни накупиха козметика с розово масло, розова вода и чисто злато
25 претендентки от пет континента пристигнаха в София за международните конкурси Mrs.Classic Universe 2023 и Grandma Universe 2023. Dony Cosmetics с официално представителство в Германия.
Ден преди най-очакваната надпревара за красота, организирана от сдружение „Феймъс”, дамите посетиха шоурума на Dony Cosmetics, за да си набавят козметика от серията Pure Gold с прочутите в цял свят българско розово масло, розова вода и чисто злато.
Красавиците се заредиха и със серум, крем за околоочен контур, дневен и нощен крем от серията Imperial Velvet, която съдържа три вида хиалуронова киселина и екстракт от шафран. Изисканите дами не пропуснаха и грижата за тялото, залагайки на топ-продукта от серията Wild Queen – лосион за тяло, обогатен с натурално шипково масло.
Новокоронясаната носителка на Grandma Universe 2023, 48-годишната Лаура Лий от Сингапур, майка на три деца и баба на шест внучета, побърза да се сдобие с продукти от серията Pure Gold.
Представителката на Гибралтар се окичи с короната Mrs. Classic Universe 2023. 52-годишната Анжела Траверсо има 4 деца – 3 момчета и едно момиче. Тя си набави грижа за кожата на лицето и деколтето с комплект Pure Gold, който съдържа дневен крем с SPF, нощен крем, крем за околоочен контур и серум.
Първата подгласничка на Grandma Universe, Олга Дрималик на 59 години от Украйна, побърза да зарадва дъщеря си подарък от Dony Cosmetics.
Създателката на родния козметичен бранд, Дони Василева, не успя да посрещне лично гостите си. Бизнес преговори я отведоха в Берлин. Самата тя вече обяви в профилите си в социалните мрежи за договора, който е подписала за официално представителство на Dony Cosmetics в Германия.
Най-красивите баби в света записаха специално видео-послание за носителката на титлата „Grandma Universe“ 2016 и Дони Василева2021. Дони Василева решава да основе собствен козметичен бранд вдъхновена от магичното познание за силата на природата. Тя забърква първия си крем със съставките, полезни за нейния тип кожа.
„Това са предимно компонентите, типични за географските ширини на България. Защото ние живеем тук и сега, на това място, дишаме този въздух и това ни определя като тип.“ – споделя Дони.
С развитието на бранда и добавянето на новите линии Wild Queen и Imperial Velvet Дони Василева изгражда и он-лайн пространството „Красиви отвън и отвътре“, където видеата и рийлсовете със съвети за домашна грижа за кожата генерират милиони гледания. „Красиви отвън и отвътре“ вече живее и своя телевизионен живот в първата здравна телевизия Code Health, всяка събота и неделя преди обед.
Снимки: Качество, Дизайн и Точност, Dony Cosmetics
Няма коментари:
Публикуване на коментар