За пръв път авторитетният форум включва журналистически репортаж в конкурсната си програма
Международен конкурс за млади репортери се организира в рамките на новото издание на фестивала „Арлекин“. От 23 до 25 юни 2022г. репортери до 29-годишна възраст ще премерят сили, находчивост и креативност, предоставяйки свой материал в конкурсната програма.
От организаторите на авторитетния форум споделят, че подобно събитие ще се случи за пръв път по време международния фестивал за младежко медийно изкуство „Арлекин“.
Основните критерии, които трябва да се покрият, са: репортажът да е до 7 минути за видео или аудио или до 10 хиляди знака за печат; да не засяга политически теми и да е подчинен на основното мото на фестивала: „Светът в моите очи“. Участниците може да работят в медия, вкл. студентска или ученическа, или да бъдат фрийлансъри.
Материалите ще бъдат оценявани от международно жури, като организаторите издават част от знаковите имена. Селекцията в конкурса ще определят: драматургът, режисьор и сценарист доц. Юри Дачев; Светлозар Момчилов, собственик на тв БГ7 и в. „България сега“ в Чикаго; журналистът от радио-телевизионен център „Цариброд“ Драган Йовичич; културологът и журналист в „Радио Ватикана“ ‒ Италия, Венета Ненкова; режисьорът Нася Атанасова ‒ с над 25 години дейност в електронните медии и носител на приз за цялостен принос в развитието на регионалните печатни издания; както и Магдалена Гигова ‒ журналист, член на Световната федерация на пътуващите писатели – FIJET, „Българин на годината“ в категория „Пътуващ писател“, носител на три отличия „Златен лъв“ и на наградата за журналистика на фондация „Христо Ботийов“.
Младите репортери, които желаят да премерят сили в конкурсната програма, може да видят повече подробности за събитието на сайта https://arlekinfest.com/ .
Организаторите на конкурса добавят, че всички те ще се състезават както за парична награда, така и за международно признат диплом и разбира се ‒ за емблематичната статуетка „Арлекин“.
Международният фестивал за младежко медийно изкуство „Арлекин“ се организира със съдействието на Община Варна.
Няма коментари:
Публикуване на коментар