четвъртък, 6 декември 2018 г.

Брокат и металически акценти са зимният хит при грима за лице, ярките цветове при косата


Гримове от бъдещето връщат блясъка на 80те

Стремежът към естественото и здравословното
движи иновациите в козметиката



Този сезон дамите предприемат вълнуващо пътешествие в света на красотата с гримове от бъдещето, за да се върнат в 80-те години на 20 век. Иновациите в сектора правят гримовете по-удобни за нанасяне, по-дълготрайни и по-ярки. Актуалните тенденции в макиажа са за повече блясък с металически тонове за драматичен поглед и скули, декорирани със светоотразяващи частици, носталгично вдъхновени от естетиката преди 40 години.

Гримът на бъдещето отразява стремежа към по-здравословен начин на живот и в модерните продукти за сезона присъстват все повече естествени съставки. Те навлизат уверено не само при продуктите за грижа за кожата на лицето и тялото, но и в шампоаните и при гримовете за очи.


Това показват данните от третото издание на Лайфстайл обзора на dm „Тенденции и иновации“ за сезон есен / зима 2019 година. Обзорът е изготвен на базата на анализа на експертите на dm, които са специализирани в областта на различните козметични и хигиенни групи продукти. Сред тях попадат и изключително иновативни стоки, които влияят на начина на живот на модерния човек. Сериозният опит на тези експерти е базиран на проучванията, които dm България - най-голямата верига, специализирана в търговия с дрогерийни стоки у нас, в които се предлагат над 14 000 продукта, е провела. Обзорът се разпространява два пъти годишно – през месец декември, за да покаже тенденциите за сезон есен/зима и през март, когато са представени „горещите“ иновации за пролетта.

Актуалният опушен поглед се постига лесно със стик сенки

Този сезон дамите печелят внимание с неустоим поглед, постигнат с драматичен „котешки“ грим или бунтарския макиаж на 80-те. Очите печелят интерес с удебелени линии с остър ъгъл, напомняйки изяществото на египетската кралица Клеопатра.

За по-бунтарски настроените е смелият грим на 80-те. Той се постига лесно с металически и силно блестящи палитри от сенки. Клепачите са лъскави, акцентирайки върху ефекта „омбре”, постигнат  чрез преливане от един цвят към друг. С ярките и закачливи цветове, в хитовите комбинации от оранжево и кафяво, ефектът е залез, а погледът става изразителен и искрящ в жълто и зелено, синьо, лилаво и червено.

Осемдесетарският вид се допълва и от опушения поглед. Този драматичен и ретро вид ще се постига с грим, който излиза далече извън очертанията на клепача, като позволява творчески размах според формата на очите, стигайки до линията на веждите. При опушения грим също е актуална тенденцията за преливане на два цвята. Затова и dm предлага различни цветове на хитовите моливи от серията s.he stylezone, които са супер подходящи за постигане на невероятен ефект.


Всяка дама може да се превърне в топ-гримьор, благодарение на формата, в която се предлагат сенките в магазините на dm. Лесни за употреба и в един цвят, те дават свобода в избора на комбинации, вида на четката и силата на нанасянето, позволявайки преливане от един нюанс в друг. Разбира се, дамите могат да открият и най-модерните „класически“ палитри сенки за очи от собствената марка на dm trend IT UP, които бързо след представянето си в България се превърнаха във фаворит на модерната жена.

Плътни вежди вече се постигат с гел, а впечатляващи мигли – с подхранваща спирала

Плътните вежди вече са хит, наложен от редица инфлуенсъри в социалните мрежи. Максимално естествения вид е възможен, благодарение на иновациите и непрекъснатото развитие на сектора. За постигането им няма да е необходимо нанасянето на много слоеве молив, а малък и удобен гел, като стилизиращите гелове за вежди от серията натурална козметика на dm alverde. За допълнително улеснение dm предлага и различни комплекти за оформяне на веждите, които съдържат кремообразен грим и специални шаблонни лепенки за безкомпромисно точен контур.

Какво са изразителните вежди без дълги, изкусителни мигли? Те отварят погледа и създават илюзията за изразително женствен поглед. За почитателите на неподправената красота dm предлага иновативна спирала от собствената си марка trend IT UP, която не се разтича дори и на най-горещото парти.


Игра на тонове: сменяме цветовете на косата според настроението

Тази година на мода се завръщат ярките и закачливи цветове на косите. Иновациите в козметиката позволяват смяна на цвета на всеки 10 дни, което се постига с оцветяващи шампоани и спрейове с краткотрайно действие. В магазините на dm вече се предлагат иновативните балсам-оцветители Balea Colornique, които спечелиха дамите с удобството на нанасяне и разчупените си цветове. Според експертите на dm актуалните тонове са лилаво, синьо и металическите нюанси.

Здравето на косата е не по-малко важно от нейния впечатляващ цвят. Затова в настоящия сезон дамите могат да открият все повече продукти за грижа с естествени съставки. Големият хит са мицеларните шампоани и балсами, които осигуряват почистване и подхранване в дълбочина. Така през тази зима за косата се грижим както за лицето. За здрави коси все повече се използват и специални олиа с екстракт от бадемово и арганово масло. Разбира се всички тези продукти са веган, а специално произведените за собствените марки на dm не се тествани върху животни.

За дълбоко подхранване, маски тип „тюрбан”, като Balea Professional, допълват грижата за косата. Консултантите на dm препоръчват те да се използват в комбинация с детокс шампоани, тъй като трака се постига още по-устойчив ефект.

За властни устни играйте с нюансите на течното червило

Според експертите на dm 2019-а година ще бъде доминирана от матовите червила. Топ продуктите са лесни и удобни за нанасяне и са с дълготраен ефект. Страхотна иновация е и новата им покривна формула, която вече не изсушава устните, което до момента беше основен недостатък на матовите червила. Новото поколение продукти, като червилата trend IT UP Ultra Matte, са обогатени с естествени масла. Те подхранват и в същото време овлажняват чувствителната зона на устните.

Закачливият котешки поглед и властните устни отслабват съпротивата на всеки мъж. Актуалната мода за устните предизвиква с тенденцията за дуалност в нанасянето - по-светло червило на горната устна и по-тъмен нюанс на долната. За още по-поразителен ефект върху мъжкото внимание, в dm се предлагат нежни брокатени гланцове.

През зимата кожата ще блести

Тази зима българките избраха блестящата кожа благодарение на модните златисти хайлайтъри със светлоотразяващи пигменти като Natural Radiant от собствения бранд на dm trend IT UP. В течна форма или като стик, те се прилагат най вече в областта на скулите. Актуалните цветове са близки до естествения на кожата, но с блестящи елементи.

При грижата за лицето все повече навлизат и специални коректори за различни несъвършенства на кожата. Здравословният вид ще се постига с по-малко пудра и тежки основи за грима, а с повече естествени и подхранващи кремове. Така кожата на лицето ще е защитена и с младежки вид.

Професионалният съвет е все по-важен, а в dm е и безплатен

Непрекъснатото развитие на сектора, безбройните иновации и огромното разнообразие от продукти могат да объркат дори и професионалистите. Затова и все повече хора търсят експертен съвет на място в магазина. Това е и една от причините магазините на dm да са все по-предпочитано място за пазаруване на дрогерийни стоки – защото в тях има страхотно подготвени дрогеристи, които могат да предложат най-подходящото решение за всеки отделен казус. Те познават в детайли козметичната тематика, а едновременно с това, са отзивчив консултант за всеки мъж, който се колебае в избора на подарък за своята дама.

Експертизата им се дължи на задълбочена подготовка по предмети като ботаника, биология, био химия и много други, която са получили в България по австрийска програма. Така те могат да посъветват кой е подходящият шампоан за мазна или суха коса, как дадена съставка в крема за лице ще се отрази на суха кожа или кои са стъпките, които клиентът трябва да направи, за да има блестяща усмивка.

Във връзка с новото издание на лайфстайл обзора на dm „Тенденции и иновации“ Евелина Великова, управител на компанията заяви: „Нашите магазини са любимо място за пазаруване на дрогерийни стоки, защото предлагаме огромно разнообразие от над 14 000 продукта, удобство при пазаруване и компетентна консултация от добре обучен dm дрогерист. Освен това, като част от най-голямата верига, специализирана в търговията с дрогерийни стоки в Централна и Източна Европа, можем изключително бързо да предложим в България и последните иновации в грима и козметиката и най-актуалните продукти и така българката може да си ги купи по същото време като германката или италианката.“




Няма коментари:

Икона на Свети Георги Победоносец, предоставена от президента Румен Радев и съпругата му Десислава предизвика фурор на благотворителен бал

  Икона на Свети Георги Победоносец, предоставена от Президента Румен Радев и съпругата му Десислава Радева предизвика истински фурор на бла...