сряда, 31 януари 2018 г.

Turkish Airlines пренася вълнението на Супербоул в небето с Д-р Оз







Turkish Airlines пренася вълнението на Супербоул в небето с Д-р Оз

Turkish Airlines, авиокомпанията, която лети до повече държави от всяка друга с мотото „Разшири твоя свят“, пренася вълнението от Супербоул в небето. По време на финала на американското първенство по футбол авиопревозвачът стартира и своята глобална кампания „Five Senses“ („Петте сетива“) и ще излъчи нов рекламен клип с участието на известния сърдечен хирург и телевизионна звезда в САЩ Д-р Оз.

Пътниците на Turkish Airlines ще могат да гледат на живо с интернет връзка на борда на всички полети Супербоул – финала на 52-рото издание на първенството на Националната футболна лига на САЩ. Той ще се излъчи на 4 февруари 2018 г.

„Ние не само превозваме нашите гости до повечето страни по света, но и се стремим да им предоставим уникално преживяване, като им предлагаме не само превъзходно качество на обслужване, но и отлично забавление по време на полет. Радваме се изключително много, че ще дадем отново възможност на нашите пътници да съпреживеят Супербоул, най-гледаното шоу в американската телевизионна история, на живо с всички полети на Turkish Airlines. Също така имам удоволствието да ви съобщя, че нашият нов рекламен клип с участието на известния сърдечен хирург и телевизионна звезда Д-р Оз ще бъде излъчен за първи път по време на рекламната пауза на Супербоул, отбелязвайки старта на нашата кампания „Five Senses““, съобщи Ахмед Олмущур, Главен маркетинг директор на Turkish Airlines.

В проучването на една от най-престижните организации за пътнически изследвания в световната авиационна индустрия Skytrax Turkish Airlines получава наградата „Най-добра авиокомпания в Европа“ шест последователни години, както и няколко пъти отличията за „Най-добро кетъринг обслужване в бизнес класа“, „Най-добра обстановка за почивка в бизнес класа“ и „Най-добра обстановка за хранене в бизнес класа“.

Глобалният авиопревозвач предлага уникална по рода си развлекателна система за обслужване по време на полет, наречена „Planet“ („Планета“), която предоставя съдържание на 23 езика – повече от 800 шоу програми, над 700 музикални албума, 7 телевизионни предавания на живо по време на полет, 11 филма със специални субтитри за хора с увреждания, както и шумоизолиращи слушалки за всички полети на дълги разстояния.

Предварителни кадри от рекламния телевизионен клип може да видите ТУК.


За Turkish Airlines: 
Основан през 1933 г. с флотилия от пет самолета, днес Turkish Airlines, член на Star Alliance, е четиризвездна авиокомпания с 329 пътнически и товарни самолета и полети до 300 дестинации по целия свят, от които 251 международни и 49 вътрешни линии в 120 държави.
В проучването на Skytrax през 2017 г. Turkish Airlines е избрана за „Най-добра авиокомпания в Европа“ за шеста поредна година и за „Най-добра авиокомпания в Южна Европа“ за девети пореден път. През 2010 г. печели международната награда за „Най-добро кетъринг обслужване в икономична класа“, през 2013, 2014, 2016 и 2017 г. – за „Най-добро кетъринг обслужване в бизнес класа“ и „Най-добра обстановка за хранене в бизнес класа“, през 2015 и 2017 г. – за „Най-добра обстановка за почивка в бизнес класа“, а през 2016 г. – за „Най-добра обстановка за хранене в бизнес класа“ и „Най-добро кетъринг обслужване на борда на бизнес класа“.
Повече информация за Turkish Airlines може да намерите на официалния уебсайт на компанията http://www.turkishairlines.com/ или в социалните й профили във FacebookTwitterYouTubeLinkedIn и Instagram.

За Star Alliance:
Star Alliance е основана през 1997 г. като първата изцяло международна асоциация за авиолинии, за да предложи достъп, признание и безпроблемно обслужване на всеки международен пътник. Редица награди, сред които „Air Transport World Market Leadership Award“ и „Best Airline Alliance“ от Business Traveller Magazine и от Skytrax, доказват, че асоциацията се приема добре на пазара. Членове на асоциацията са: Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brasil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI и United. В момента мрежата на Star Alliance предлага над 18 450 ежедневни полета до 1300 летища в 190 страни.

Няма коментари:

Шестима автори в проекта „Колко те харесвам“ в САМСИ

Дългогодишния проект „Автобиография“ на куратора Надежда Джакова продължава с „Колко те харесвам“ “Колко те харесвам” е поетично-ироничен по...