понеделник, 31 юли 2017 г.

Милена Иванова-Еа пусна карти с послания и лечебни кодове


Идеята за картите с Еа-напътствия ми хрумна преди една година. Честно казано, когато започнах да  рисувам картините, изобщо нямах представа, че някога ще се превърнат в карти.
Занимавам се с рисуване от около 10 години, приблизително по същото време открих номерологията и се задълбочих в изучаването й.  Създаването на платна ми беше хоби, за лично удовлетворение.  Доста по-късно осъзнах, че това творчество ми е било дадено, за да  превърна картините си в карти с номерологични кодове и послания. 



-          Заредени ли са картините ти с енергия?
-          Да, заредени са. Винаги, рисувайки картината, получавам и код и послание към нея. Просто ми изникват в съзнанието. Платната ми са енергийно заредени и мога да кажа, че са лечебни.
-          Картите, които си нарисувала, доближават ли се до традиционните колоди за Таро?
-          Имат нещо общо, но принципът на моите карти не е базиран на аркани. Те са направени така ,че да могат да се използват от хората във всекидневието, тъй като и кодовете върху тях са целебни. Когато зададеш някакъв въпрос, получавайки отговор, той винаги е съчетан с лечебен номерологичен код,  който всъщност може да се използва като медитация, като мантра. Можеш да го напишеш на листче или направо върху тялото си или да го поставиш в къщи някъде – да го гледаш, да го повтаряш.  Да речем, ако картата означава „Развръзка”  и искаш нещата са се осъществят по-бързо, можеш да работиш с този код, за да активизираш енергията.
-          Всеки ли може да си гледа с тези карти, необходими ли са специални познания?
-          Аз съм ги направила леки и достъпни за всеки човек, дори  и никога да не се е докосвал до карти. Те са всекидневни напътствия.
-           Затова и заглавието е такова „Еа- напътствия за добър живот”.  Всяка една карта от тази колода е специална, защото притежава послание, комбинирано с лечебна картина и номерологичен код за по-бързо привличане на желаното или лечение спрямо посланието й. Тези кодове са квантови лечебни средства, които са безопасни за прилагане на всичко и всички и нямат странични ефекти. Това, че са квантови, подсказва, че намерението и енергията на човека, който ги използва, също оказват влияние върху това колко могъщи могат да бъдат. В ръцете на някой със силна енергия - което е свързано със силата на волята и способността да бъдеш активно въвлечен в мисията на живота си и свързан с източника - те ще работят. И то веднага. При по-ниски нива на енергия кодовете все още ще са ефективни, но не с толкова бърз и добър резултат. Всяка една карта, която изтеглите, носи някакво значение. Може да не го схванете веднага, а след известно време, затова дръжте съзнанието си отворено и обръщайте внимание на интуицията, мислите и чувствата си, докато провеждате сеанса.
-          Трябва ли да се подреждат във формата на кръст или просто човек вади сутрин една карта напълно интуитивно и тя му дава напътствия за деня?
-          Методът с кръста не съществува в нито един друг вид гледане с карти. На мен ми хрумна, докато рисувах картината за последната карта.  Изникна ми в съзнанието. Има много начини, някои от тях съм ги описала в упътването.  Всеки може да работи с тях както поиска. Но те могат да стоят на нощното шкафче и сутрин просто ги разбъркваш, теглиш една и това ти е напътствието за деня.
-          На всяка карта над картината има номерологичен код, а под нея – послание.  Там е всичко необходимо като напътствие. Не е необходимо да се чете нищо допълнително.  За отговор на важен въпрос съм дала три метода в книжката, по които да се подреждат картите. Те се редят на кръст. Започва се от горе надолу, както се кръстим.  Горна, средна долна карта. Дясна, лява.  Средната показва какво е положението в момента. Горната и долната сочат какво човек трябва да извърши като действие, за да разреши или да задвижи онова, за което пита.  Лявата карта показва първоизточника на проблема или защо се е стигнало до тази ситуация, а дясната – какъв ще бъде изходът в бъдеще. 
-          Колко карти съдържа колодата?
-          45.
-          Ако си гледаш, задължително ли е колодата да акумулира само твоята енергия?
-           Хубаво е картите, понеже те са таен енергиен инструмент, човек сам да си ги ползва, но може да ги приложи и на друг човек. Дала съм упътване в книжката как „се почистват” от чужда енергия. Цялата колода се поставя в лявата ръка, с дясната се правят три леки почуквания като на всяко едно от тях се казва „Изчисти, изтрий, прекъсни”.
-          Картите са с едни много приятни кутии, но който иска да се грижи да тях, би могъл да ги постави в червена копринена кесийка, защото те поемат чужда енергия. За да са точни като послание, трябва да се полагат грижи за тях.
-          Какво друго е необходимо да се знае за твоите карти?
-          Когато рисувах самите картини те ми се даваха заедно с посланията към тях и с номерологичните кодове, които са лечебни.  В самото начало дори не знаех защо ми се дават в този вид, нито че ще се превърнат в карти Таро.  Възнамерявах да направя изложба и под всяка картина на напиша посланието и лечебния код. Идва след това получих прозрението, че трябва да ги превърна в карти.
-          Те предлагат точни послания, които аз не съм измислила целенасочено. Те са ми дадени в съзнанието като определено напътствие, с  точна цел, с енергийна картина.  Това е уникалното на моите карти, защото нито едно Таро не е било изработено изцяло от създателя му, от първоизточника.  Моите карти са абсолютно и изцяло  авторски – и картините , и номерологичните кодове.
-          Говориш много за картите и здравето. Те за състоянието на тялото ли са или са напътствия за живота по-генерално?
-          Напътствия за живот, които отговарят на здравословни  и важни житейски въпроси. Тези карти могат да се ползват и от хора, които се занимават професионално с Таро. Лично аз  задължително ги комбинирам с рождената номерологична карта на всеки един човек. Но ако някой иска да го прави, трябва да мине обучение при мен за методиката как картите се съчетават с рождената номерологична карта на човека, с графиката на съдбата и волята.

-           

Няма коментари:

Визуалният артист и дизайнер Невелин Иванов-Нево с номинация за Наградата за полет в изкуството „Стоян Камбарев“ 2024

  Визуалният артист и дизайнер Невелин Иванов-Нево с номинация за Наградата за полет в изкуството „Стоян Камбарев“ 2024 Творецът влага собст...